Klacht Picanova.nl: Vermoeden van oplichting

Klachtnummer
# 332140
Gebruiker
Eefje Waarts
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Via Groupon een bon gekocht voor een canvas foto. Bij bestellen de code ingevoerd, bedrag werd er ook netjes vanaf gehaald en Alleen verzendkosten bleven over. Hierna op bevestigen gedrukt en kreeg een bevestiging met de originele prijs van de photo, die ik nu dus moet betalen. Ik heb zelfs bewijs dat ik mijn code geldig heb ingevoerd (screen shot) en heb meerdere rescensies gelezen van mensen bij wie dit ook het geval was. Bij bellen naar het bedrijf krijg ik geen gehoor en op e-mail wordt ook amper gereageerd.

Gewenste oplossing

De Groupon code alsnog correct verwerken

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Picanova.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Picanova.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen