Opgelost door Piccolocard.nl: geld ingehouden

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 105875
Gebruiker
Michaeldriessen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

er is 39.95 ingehouden nu sta ik in het rood ik heb toen een mail gestuurd dat ik het tog niet deed als ik het pakketje kreeg had ik 14 dagen om te beslissen werd mij verteld en ik heb binnen die 14 dagen ge mailt dat ik het tog niet deed maar heb niks trug ge kregen vind ik erg jammer maar nu wil ik het geld tug hebben dus los het maar op!!!!

De oplossing

ik zou graag contact willen op nemen met hun via de telefoon want op mails reageren ze toch niet op en zou het geld van daag nog trug willen

1 reactie

  1. Auteur
    Michaeldriessen
    Datum
    jullie zij fraai snel met helpen daar kunnen meerdere bedrijven een voorbeeld aan doen.
    bedankt voor jullie hulp
    afzender Michael Driessen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Michaeldriessen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Piccolocard.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen