Klacht Piccolocard.nl: onterechte vordering

Klachtnummer
# 522434
Gebruiker
anoniem
Datum
2 reacties

Details

De klacht

email ontvangen met melding over vordering van piccolocard is overgedragen aan incassobureau. ken het bedrijf niet, nooit iets besteld of ergens mee ingestemd op geen enkele wijze.

De oplossing

vordering ongedaan maken

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Piccolocard.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    anoniem
    Datum
    Tot op heden nog geen enkele reactie mogen ontvangen
  2. Auteur
    anoniem
    Datum
    Na contact met politie advies gekregen om dit te melden bij fraudehelpdesk. Klacht hier geplaatst en gemeld bij consuwijzer. Verder zag ik in de app van opgelicht dat het hier om oplichting gaat. Interessant stuk om te lezen. Je ziet dat er dan heel veel mis is

Ook een klacht indienen over Piccolocard.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen