Wij vinden dat Piccolocard.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Piccolocard.nl: poging tot oplichting
Details
Klacht
ik kreeg een mail van een incasso bureau dat ik binnen 5 dagen een vordering van hun klant piccolocard .nl moest betalen,; net als deze andere meneer, ruim 222 euro.ik ken piccolocard niet en ze zijn ook onvindbaar op internet om contact mee op te neme
ik heb gereageerd dat ik dit bedrijf niet ken en geen schriftelijke overeenkomst met hen heb. Dat ik dit als een klacht bij u zal melden en uiteraard niet ga betalen.
Gewenste oplossing
bevestiging dat ik juist heb gehandeld en melding zodat anderen ook niet door intimidatie toch gaan betalen>mogelijk aanspreken van het betreffende incasso bureau
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.