Klacht Piccolocard.nl: poging tot oplichting

Klachtnummer
# 522477
Gebruiker
coryne noordhoek
Datum
1 reactie

Details

Klacht

ik kreeg een mail van een incasso bureau dat ik binnen 5 dagen een vordering van hun klant piccolocard .nl moest betalen,; net als deze andere meneer, ruim 222 euro.
ik ken piccolocard niet en ze zijn ook onvindbaar op internet om contact mee op te neme
ik heb gereageerd dat ik dit bedrijf niet ken en geen schriftelijke overeenkomst met hen heb. Dat ik dit als een klacht bij u zal melden en uiteraard niet ga betalen.

Gewenste oplossing

bevestiging dat ik juist heb gehandeld en melding zodat anderen ook niet door intimidatie toch gaan betalen>
mogelijk aanspreken van het betreffende incasso bureau

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Piccolocard.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    coryne noordhoek
    Datum
    De klacht is namens jullie doorgestuurd naar piccolocard. van henzelf heb ik geen reactie ontvangen. mijn verzoek is of jullie ook richting het incassobureau paycure.nl dat hieraan meedoet actie kunnen ondernemen.

Ook een klacht indienen over Piccolocard.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen