Klacht Pickandspend: PICKandSPEND geen levering geen klantenservice en geen klantvriendelijkheid.

Catnip

Ik heb op 16 april jl. bij webshop PickandSpend gebruik gemaakt van de paasactie kortingscode die toepasbaar was op ALLE producten van de webshop. Ik heb netjes via de webshop gekocht en betaald. Achteraf werd mijn aankoop geannuleerd omdat ik de aangekochte producten dan "zo goedkoop" kreeg en "dat was niet de bedoeling en uw geld wordt terug gestort"..."het was alleen bedoeld voor kleding". Net zoals te zien op facebook stond er ook op de webshop geen restricties of voorwaarden vermeld voor het gebruik van de actiecode. Dat er ondanks legitiem gebruik van de actiecode en doorgevoerde betaling niet geleverd zou worden werd mij telefonisch "medegedeeld" nadat mijn mail van 18 april niet werd beantwoord en ik op 19 april telefonisch contact zocht met PickandSpend met de simpele vraag wanneer ik de aangekochte producten zou ontvangen. Mijn legitieme tegenwerpingen werden door de eigenaresse terzijde geschoven. Al die dagen na mijn aankoop had ik niks gehoord van P&S totdat ik zelf contact opnam. Gaat P&S nu bij iedereen die gebruik heeft gemaakt van de actiecode en waarvan de aankoop PickandSpend niet aanstaat het annuleren en niet leveren? Dat er geen voorwaarden stonden vermeld op webshop en facebook en er geen kaders voor gebruik van de actiecode zijn ingebouwd is de verantwoordelijkheid van de eigenaar en niet de klant. Mijns inziens is het not done om actiecodes en betaalde aankopen op deze manier te annuleren en klanten zo te behandelen.

levering van de kaarsen zoals vermeld op factuur 175848-434-EV en excuus voor het gebrek aan klantvriendelijkheid

Pickandspend
    Beste Erica,
    Hierbij de feiten:
    - op Goede Vrijdag (14 april) is een nieuwsbrief uitgegaan naar onze klanten dat zij met de code ‘Pasen2017’ €15 korting krijgen op hun bestelling tijdens Pasen, alleen geldig op kleding;
    - Op 1ste Paasdag hebben wij dit ook op onze Facebook pagina gepost, nu voor alle artikelen;
    - Door een instellingsfout aan de achterkant van de website was de korting ‘Pasen2017’ op vrijdag 14 april te gebruiken per artikel voor het gehele assortiment i.p.v. voor de gehele bestelling; dit is ’s avonds hersteld;
    - Jij hebt 4 geurkaarsen besteld, waarvan jij uit de nieuwsbrief wist dat de korting van €15 per bestelling gold en alleen van toepassing was op kleding;
    - Wij vinden het spijtig dat door een instellingsfout dit heeft kunnen gebeuren, zeker omdat de voorwaarden voor de korting duidelijk waren.
    Als blijk van goede wil hebben we je 2 gratis voluspa kaarsen gestuurd. Tevens hebben we je gebeld en hoorde dat dit een goede oplossing vind. We vinden het jammer om te zien dat de klacht nog steeds 3 maanden later geregistreerd staat.
    Team Pick & Spend

Ook een klacht indienen over Pickandspend?