Klacht PickleStore.nl: Betaalde bestelling wordt na meer dan een maand niet geleverd, contact is niet mogelijk

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 372644
Gebruiker
Wachtendegroot
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds 2 mei een bestelling gedaan, onmiddellijk betaald en nog geen levering
Al verschillende malen gebeld. De eerste keer nam er iemand op die beloofde om het na te kijken en me terug te bellen
Niets meer gehoord
Nemen nu telefoon niet op en voicemail is uitgeschakeld.
Reeds 2 emails gestuurd doch geen reactie gehad.
Ik vrees dat ik mijn geld kwijt ben

De oplossing

De bestelling leveren of contact opnemen om een regeling te treffen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat PickleStore.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wachtendegroot
Datum
Uiteindelijke oplossing
Daags na de mail dat jullie contact opnamen met picklestore kreeg ik een bericht met de mededeling dat mijn bestelling niet geleverd kan worden en mijn geld eerst daags zou terug gestort worden op mijn rekening. We zijn nu 7 juli en ik heb tot op heden nog niets zien verschijnen op mijn rekening
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over PickleStore.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen