Klacht Pickwick thee: Het ontbreken van duidelijkheid over het soort thee op het labeltje

dagelijkse ergenis

Er staat niet op de labeltjes welk soort thee in de zakjes zit. Wel allerlei vragen die niet met thee te maken hebben en ook het merk Pickwick, maar niet de soort thee. ( sterremunt groene thee enz) Dat is heel vervelend en onhandig. Eenmaal uit de buitenverpakking hangen de labeltjes buiten de pot of het kopje. Onze instellingsmedewerkers kunnen - op een vraag van onze klanten daarop niet meer zien welke thee ze uitschenken. Het ziet er allemaal hetzelfde uit . Alleen door te ruiken kom je er (soms ) uit.
Het gaat bij per dag om om ongeveer 50 zakjes thee. Het is zo onhandig en ergerlijk dat we gaan overstappen op een ander merk dat wel duidelijk aangeeft op de labeltjes wat voor soort thee er in het zakje zit.

Duidelijke vermelding van het soort thee op het labeltje ( en laat die vragen maar achterwege- dat is nu leuk genoeg geweest)

Wij vinden dat Pickwick thee hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?