Klacht Picture Factory: Enkele weken geleden een fotoboek besteld en betaald. Tot nu toe niets ontvangen. Geen enkele reactie op vragen.

Jetty Pohlmann-Nepveu

Op 29 mei heb ik via de website van Picture Factory een fotoboek besteld met de titel Equador waaraan ik een aantal jaren (on-line) heb gewerkt. Hiervoor heb ik inclusief verzendkosten € 50 betaald. Tot nu toe heb ik geen fotoboek ontvangen. Picturefactory is niet telefonisch bereikbaar. Direct na de bestelling heb ik per e-mail wel een bevestiging gekregen. Enkele gegevens daaruit:
Fotoalbum Deluxe LS (A4)
Zwart Linnen omslag
64 pagina's, tweezijdig
orderummer: 4156
Op 9 juni heb ik als antwoord op de bevestigingsmail een e-mail gestuurd met de vraag wanneer ik het fotoboek zou kunnen verwachten. Hierop kreeg ik geen antwoord. Ongeveer een week later heb ik dezelfde vraag gesteld via de website van Picturefactory. Ook hierop heb ik geen antwoord gekregen. Ik heb heel veel tijd in dit fotoboek zitten en het is voor mij dus heel belangrijk dat het niet verloren is!
H.Pohlmann-Nepveu

In de eerste plaats wil ik informatie over wat er aan de hand is. Waarom ik niets heb ontvangen? Is het bedrijf failliet? Is er een technisch probleem? Is het fotoboek naar een fout adres gestuurd?
Vervolgens wil ik natuurlijk heel erg graag mijn fotoboek ontvangen waaraan ik zo verschrikkelijk veel uren heb gewerkt!

Wij vinden dat Picture Factory hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!