Opgelost door Piet Klerkx: Matras zakt in 2 de keer

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 540232
Gebruiker
Gebruiker1531076216
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In nov. 2020 voor de tweede keer een 2 nieuwe matrassen gehad.
Ook deze zakken weer door, ze vormen kuilen bij de heup.
Monteur is komen kijken 5 mei 2021
Hij constateerde dat er inderdaad een kuil in de matrassen zit.
In het rapport wat hij heeft gemaakt staat dat de klantenservice een gepaste oplossing moet bieden.
Vandaag contact gehad met de klantenservice.
Hun antwoord was.u heeft geen probleem, de matras zakt niet door en we lossen het probleem niet ook.
Zoek het maar uit...

De oplossing

Ik wil graag mijn geld terug en de oude matrassen retour.
Ik heb geen vertrouwen meer in piet klerk Amersfoort

1 reactie

  1. Auteur
    Piet Klerkx
    Datum
    Beste heer/mevrouw Soetens,

    Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Mijn collega heeft contact met u opgenomen maar u helaas niet telefonisch kunnen bereiken. Vriendelijk verzoeken we u om contact met ons op te nemen op telefoonnummer 0416-673673. We willen het graag telefonisch met u bespreken. Onze excuses voor het ontstane ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Margo Prins - Piet Klerkx

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1531076216
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik wilde graag melden dat we goed geholpen zijn Michael van piet Klerkx Amersfoort. We hebben een uitgebreide uitleg gehad of de hardheid en verschil van diverse matrassen. Klacht is zeer goed opgepakt en snel opgelost...
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Piet Klerkx?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen