Klacht Piet klerkx: Slechte service

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 390449
Gebruiker
Mel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In Mei meubelen besteld, worden pas in September geleverd en blijkt dat het blad kapot is. Wel moeten betalen en het onderstel achtergelaten en later te horen gekregen dat het 4 weken gaat duren voordat het nieuwe blad geleverd gaat worden

De oplossing

Meedenken ( bv onderstel ophalen, geld terugstorten totdat de tafel er is)

1 reactie

  1. Auteur
    Piet klerkx
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Heilbron,

    Dank u wel voor het delen van uw ervaring. Vervelend dat de levering gisteren niet 100% goed is gegaan en het blad van de salontafel doormidden is.
    Het nieuwe blad staat al in bestelling en we gaan er aan alles aan doen om het blad zsm bij u te krijgen. Wij nemen vandaag telefonisch contact met u op om de service nogmaals met u door te nemen.
    Onze excuses voor het ongemak.
    Met vriendelijke groet,
    Koen, webcare Piet Klerkx

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is nog steeds geen contact opgenomen. Dus geen oplossing.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ?