Klacht Piet klerkx: Slechte uitvoering en slechte service

Gebruiker1533969971

Van begin tot einde ontevreden over service en afspraken die met Waalwijk gemaakt zijn. Badkamer gekocht en meubels. Bij allebei hoop fouten en niet maar wens opgelost! Wij gaan hier nooit meer heen

Al heel vaak gebeld met ze. Maar echt oplossen naar wens doen ze niet

Piet klerkx
    Beste heer/mevrouw Geurts,
    Dank u wel voor het plaatsen van uw ervaring met Piet Klerkx. Uiteraard is het zeer spijtig dat de service mbt op uw meubelen nog niet naar wens volledig is opgelost. Wij doen onze uiterste best en gaan ervan uit dat we op de gemaakte afspraak met u op 22-10 alles opgelost gaat worden.

Met vriendelijke groet
    Koen, webcare Piet Klerkx
    Gebruiker1533969971
    De binnenkant van de kasten die nu wit is, en eigenlijk kernnoten zou zijn en kan naar jullie zeggen niet meer worden aangepast. Het alternatief dat jullie ons aanboden kost 2000!!! euro meer. Dus het lijkt ons sterk dat alles opgelost gaat worden. Daarnaast zijn er in de badkamer verschillende onderdelen niet naar afspraak die in de winkel is gemaakt geleverd, zoals de douchegoot die betegeld zou worden, maar er is een goedkopere versie ingezet waarbij dat niet kan. Ook een van de stoelen bij de keukentafel was beschadigd bij levereing, waarvoor een nieuwe zou komen, maar daar hebben we ook niets meer van gehoord. Omdat er veel dingenwaren mis gegaan werd er een paar maanden geleden door jullie aangeboden om een klein presentje voor ons dochtertje van 9 maanden oud op te sturen, maar dat is ook nooit gekomen.

Dus al met al kun je niet ervan uitgaan dat het opgelost wordt bij de afspraak. Jullie maken de verlichting in de kasten die er niet inzat maar wel gekocht was. Voor de rest blijven er veel punten over waar jullie niks meer mee willen doen

Ook een klacht indienen over Piet klerkx?