Klacht Piet klerkx: Tafel geleverd in verkeerde kleur

AH

Ik heb een tafel besteld bij Piet Klerkx en toen die geleverd werd bleek het blad een afwijkende kleur.We hadden bij aankoop foto's gemaakt in de showroom en dat blad was vele tinten lichter.
in de eerste instantie werd er gezocht na een goede oplossing en kregen we een ander blad dat bij levering nog steeds veel donkerder was als het blad wat wij besteld hadden.
De expert kwam langs en zei meteen dat het verschil toelaatbaar was met het blad in Utrecht in de showroom.Wij hadden echter het blad besteld bij Amsterdam Arena boulevard.
Toen ik hem met de foto's confronteerde vond hij dat geen goede foto's. Ik had echter mer dezelfde camera foto's gemaakt zowel in de showroom als van het blad bij mij thuis met grote verschillen.
Toen kwam het verhaal dat er altijd verschillen kunnen zijn bij echt hout alleen was dat niet tegen ons verteld bij aankoop. Ik heb weer bezwaar gemaakt. 2 weken later werd ik gebeld door de klantenservice dat ze er verder niets meer mee deden.

Als ik een tafel met de geleverde kleur had willen hebben dan had ik hem elders wel 300,00 goedkoper kunnen kopen.
Aangezien ze niet de juiste kleur kunnen leveren wil ik graag een gedeelte vd aankoopprijs terug.

Piet klerkx is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

AH
    Piet Klerkx weigerde om ons verder tegemoet te komen zelfs toen ik aanbood om de tafel dan maar te houden met een korting op het al reeds betaalde aankoopbedrag.
    Er werd opgebeld door een meneer die tussen de regels door eigenlijk vond dat ik niet zo moest zeuren en dat zij al het mogelijke hadden gedaan om ons tegemoet te komen. ze waren niet bereid ons tegemoet te komen.

AH

Ook een klacht indienen over Piet klerkx?