Klacht Pilotenbrillen.nl: Bestelde en betaalde zonnebrillen niet op het juiste adres afgeleverd

P. Dekker

Namens mijn zoon die in een instelling verblijft waarin het hem niet is toegestaan te internetten of te e-mailen dien ik onderstaande klacht in.

Op verzoek van mijn zoon bestelde een van zijn persoonlijk begeleiders voor hem op 31 juli jl. enkele zonnebrillen bij PartyBrillen.nl De brillen werden betaald via zijn internet-betaalrekening en als afleveradres werd het adres opgegeven waar mijn zoon op dat moment verbleef.

De bestelde zonnebrillen zijn daar helaas nooit aangekomen. Achteraf blijkt dat op de factuur een verkeerd afleveradres was ingevuld.

Diverse pogingen van de persoonlijk begeleider van mijn zoon om met PartyBrillen.nl om tot een oplossing te komen hebben tot nu toe geen resultaat gehad.

Ook recent hierover door mij gestuurde e-mail berichten worden niet beantwoord door dit bedrijf.

PartyBrillen.nl verzend de zonnebrillen met verzendbewijs alsnog aan het door mij op te geven adres of stort het bedrag terug op de betaalrekening van mijn zoon.

Wij vinden dat Pilotenbrillen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Pilotenbrillen.nl?