Klacht Pinballwizard.nl: Webwinkel is open, besteld, maar er wordt niets geleverd

Klachtnummer
# 177541
Gebruiker
Peter
Datum
0 reacties

Details

De klacht

15-6-2016 een slotje besteld, geld via Ideaal betaald en niets ontvangen, wel een bevestiging gekregen en daarna werd het stil. 3 keer contact gezocht via email en later telefonisch geprobeerd maar meneer blijkt ziek te zijn maar zijn webwinkel casht wel.
Totaal geen communicatie.


De oplossing

Geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pinballwizard.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Pinballwizard.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen