Klacht Pinkgellac.com: Binnen 14 dagen retour, nog steeds aankoopbedrag niet terug.

Klachtnummer
# 182059
Gebruiker
Annakeesman
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 1 juli bestelling geplaats bij Pink Gellac, op 8 juli retour gezonden (binnen 14 dagen) Dit is bevestigd door Pink Gellac. Inmiddels 22 augustus en nog steeds aankoopbedrag niet retour. Herhaaldelijk contact gehad via Facebook/Whatsapp/Telefoon en e-mail. En telkens wordt aangegeven dat het opgelost wordt. Dit is niet het geval.

De oplossing

Volledige aankoopbedrag geretourneerd + coulance voor anderhalve maand wachten.

2 reacties

  1. Auteur
    Pinkgellac.com
    Datum
    Beste Anna,

    Wat ontzettend vervelend om te horen en ook absoluut niet de bedoeling!
    Ik heb zojuist opdracht gegeven om het gehele bedrag met spoed over te boeken, dus dit moet uiterlijk morgen binnen zijn op je rekening.

    Wij gaan er hier intern zeker achteraan, om te bekijken wat er mis is gelopen.

    Onze oprechte excuses voor het ongemak!

    Gr Lotte - Team Pink Gellac
  2. Auteur
    Annakeesman
    Datum
    Inmiddels een bedrag ontvangen van 89.25. Terwijl in de reactie wordt gezegd dat het hele bedrag met spoed wordt overgeboekt. Het hele bedrag is 119 euro. Ben niet tevreden met deze oplossing, zeker niet gezien de doorlooptijd.