Klacht Pinkpop: Inname van polsbandje

Klachtnummer
# 63437
Gebruiker
Veld
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik was begeleider van mijn partner die beperkt was (krukken en rolstoel).
Na een concert van zondagavond zijn mijn partner en ik door de drukte van elkaar gescheiden. Mijn partner was eerder op camping A dan ik, zij mocht via een speciale ingang naar binnen. Ik mocht er niet in en werd niet gelooft dat ik een begeleider was. Mijn speciale begeleiderspas werd ingenomen en mijn polsbandje(na lang zeuren) .
Ik heb geprobeerd de security duidelijk te maken dat ik bij iemand hoorde maar kreeg steeds een negatief antwoord. Ik heb diverse malen gevraagd of ze mijn partner wilden inlichten en heb een brief bij de ingang geplaatst om eventueel mijn partner te waarschuwen. Deze heeft ze niet gelezen. Ze was erg bezorgd om mij en verdrietig dat ze alleen gelaten was. Haar dochter had een dagkaart voor Pinkpop op maandag en zij heeft haar verder geholpen. De vereniging die er speciaal voor de gehandicapten was heeft nog een polsbandje geregeld. Ik heb hierdoor een deel van pinkpop gemist.

Gewenste oplossing

Ik ben zeer onterecht behandeld en wens een deel terug betaald te krijgen met een excuus.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pinkpop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Pinkpop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen