Klacht Pinkpop: ipod verdwenen bij Security?

Saskia

Gebeurtenis: dochter van 15, Pinkpop, ipod, Green Day, vooraan, ipod weg, zoeken, onwel, afgevoerd naar EHBO, niet op zelfde plek terug, erna zoeken, vrouw zei: gevonden (was haar ipod touch zwart, zwart hoesje met smiley en hartje van tipex, foto van dochter en vriendje op beginscherm), afgegeven aan Security. Ze moest met de bus om 1 uur terug..Maar.... die is dus niet ingeleverd bij gevonden voorwerpen. Geen aangifte gedaan omdat we dachten dat we hem terug zouden krijgen. Dochter erg teleurgesteld.. als je security al niet kan vertrouwen??? Wie dan??! En Green Day beste deel nog gemist ook door onwel worden. Week ervoor jack al gestolen op school, tent zonder tentstokken gekocht, mobiel dood... hoeveel pech wil je hebben? Maar ergste: alle foto's van haar en haar vriendje, leuke momenten met vriendinnen enz... weg! Verzekering blijkt ook opeens eigen risico van 100 euro te hebben, Thanks FBTO voor de kleine lettertjes)! Kan Pinkpop de ipod vinden en haar vertrouwen teruggeven?

Achterhalen van die ipod bij de Security medewerker! Retour ipod.
En als dat onmogelijk blijkt, vergoeding van de 100 euro eigen risico (aan te tonen). Waarde toestel was 149 euro en 10 euro voor het hoesje.
Helaas herstellen we met het laatste haar vertrouwen in de mens achter Security niet, wat ik als ouder het ergste vind.. Maar dan in ieder geval wel van de organisatie Pinkpop.. Ik wil liever niet dat ze nu ook alsnog aangifte moeten doen van verduistering van ipod door Security Pinkpop... :-(

Wij vinden dat Pinkpop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?