Klacht Pinkpop: Jaar wachten op geld terug na verplaatsing Pinkpop

Klachtnummer
# 450816
Gebruiker
........
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In verband met het coronavirus is Pinkpop 2020 verplaatst naar 2021. Hierover heb ik netjes bericht gekregen van Ticketmaster (als verkooppartij van Pinkpop) met de opties waaruit ik kon kiezen. Omdat ik niet weet of dat ik volgend jaar naar Pinkpop kan, wil ik graag het geld terug, het gaat namelijk om een behoorlijk bedrag.
Ik heb vandaag bericht gekregen dat mijn tickets zijn geannuleerd, maar dat het geld wordt uitbetaald zoals in de eerdere mail beschreven. Ik moet dus meer dan een jaar wachten voordat ik mijn geld terugkrijg. Ik had wel al van de regeling gehoord en ik heb ook begrip voor de organisatie van Pinkpop waarom ze dit zo doen. Ik vind het echter ten opzichte van de klant niet kunnen dat ik nu meer dan een jaar moet wachten voordat ik mijn geld terug heb. Ik zou mijn geld dan ook graag zo snel mogelijk terug willen hebben. Het gaat namelijk om mijn geld. Nu mijn tickets zijn geannuleerd, kan de organisatie van Pinkpop ook niet meer zeggen dat het om hun geld gaat.

De oplossing

Ik zou graag het geld voor mijn festivaltickets zo snel mogelijk terugbetaald willen hebben en niet pas over een jaar.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pinkpop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Pinkpop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen