Klacht Pinkpop: onterechte inname poncho, geen reactie op klacht hierover

Klachtnummer
# 5907
Gebruiker
Erica Westbroek
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Al jaren ga ik met veel plezier naar Pinkpop, zo ook dit jaar. Tot onze verbijstering werden door de security onze regenponcho’s afgenomen. Wij zijn uiteraard met de security in discussie gegaan over het afnemen van de poncho’s, maar deze was onverbiddelijk. Naar binnen zonder poncho of buiten blijven met poncho. Er werd iets vaags gemompeld over brandgevaar. Ik ben na thuiskomst direct nieuwe poncho’s gaan kopen en ik verzoek u de kosten hiervan aan mij te vergoeden, omdat de oude onterecht zijn ingenomen. 29 mei mail verstuurd 18 juni reminder verstuurd, geen enkele reactie ontvangen.

De oplossing

Vergoeding van de onterecht ingenomen regenponcho's € 15,98 en sorry voor het negeren van de emails hierover.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pinkpop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties