Klacht Pinkpop: Parkeren

Char

Goededag,
Afgelopen 10 juni ( 2016) zijn wij op pinkpop geweest. Ik heb een klacht betreft het pakeren. Zoals jullie weten moesten we 30 euro aan parkeer ticket betalen. Waarom dit zo duur moet zijn begrijpen wij niet. We hebben immers ook al een duur kaartje voor het festival gekocht en dan ook nog is 30 euro voor parkeren is wel heel veel.
Maar goed dat is dat, voor 30 euro verwacten wij wel dat het verder allemaal soepel zou verlopen. Het tegendeel was het geval. Na een kwartier gelopen te hebben naar de pendelbus hebben we als sardientjes in de bus gestaan om vervolgens weer een kwartier te moeten lopen naar het festival terijn.
Tot slot zijn we ee n kwartier eerder weg gegaan om de ergste drukte te voorkomen. We hebben zeker 10 minuten op de pendelbus gewacht deze kwam dus niet. En mocht er 1 gekomen zijn dan konden we er niet met zijn alle in. Dus uiteindelijk hebben we besloten om te gaan lopen naar de parkeerplaats, dit duurde 3 kwartier.

tot slot ik heb een spierziekte en als ik had geweten dat zulke stuken moest lopen en daar 30 euro voor moest betalen dan was ik niet gegaan. Graag wens ik dan ook het bedrag van 30 euro terug.

ik verneem graag van jullie

Wij vinden dat Pinkpop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?