Klacht Pinkpop: Slechte organisatie!

Simone-1

Van te voren een parkeerticket gekocht, maar doordat het slecht was aangegeven en het heel druk was, zijn we bij de verkeerde parkeerplaats uitgekomen. Daar de weg gevraagd, maar geen duidelijk antwoord gekregen. We hebben zelf toch maar de navigatie aangezet en de weg was 1 grote file. Uiteindelijk maar ergens anders geparkeerd, waar ik nogmaals 15 euro voor moest betalen en heel ver moesten lopen. Zelf ruim 20 minuten door een onverlicht bos.
Ook de tas mocht niet mee op het terrein, was 5 cm. te groot. Terwijl anderen met grotere tassen wel het terrein op mochten. Ik was dus verplicht om een kluis te huren.
Verder hebben we bijna alleen maar rijen gezien en nauwelijks kunnen genieten van de muziek en de sfeer. Voor een festival dat al 49x is geweest, had ik een betere organisatie verwacht!!

Graag zou ik in ieder geval € 15 parkeerkosten terug willen zien en excuses voor alle ongemakken. En hopelijk betere bewegwijzering, meer bars en meer wc.
Wij komen nooit meer.

Wij vinden dat Pinkpop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Pinkpop?