Klacht Pinq: Opnieuw opstartende modem nav wegvallende verbinding met het modem

brianvds

Sinds februari ben ik lid van PlinQ in Assendorp Zwolle met een internet only abonnement. Vanaf het moment van aansluiten is er constant hetzelfde probleem, namelijk een wegvallende vaste verbinding. In het begin werd aangegeven dat het doorgestuurd werd en het opgelost zou worden. Na een maand zag ik zelf op de website dat er plots een storing was (vanaf 23 maart). Rekening houdend met een aantal dagen van klachten die gemeld worden, zou dit dus rond de 20ste gestart kunnen zijn. Het probleem is volgens het bedrijf opgelost en ook de meldingen op andere websites zijn een stuk verminderd. Desondanks blijft het probleem zich voordoen. Ik heb meerdere keren de instructies gevolgd van de medewerkers maar geen succes. Na meerdere malen contact is het voor mij nu klaar. Het bedrag dat betaald wordt iedere maand, is relatief duur maar de kwaliteit is heel slecht. Ik zou terug gebeld worden en ook dit niet gebeurd niet. Ik wil graag van mijn contract af, aangezien de dienst niet naar behoren werkt.

Óf ervoor zorgen dat de dienst naar behoren werkt (geen wegvallende verbinding en de beloofde max snelheid leveren) óf opzegging van contract.

Wij vinden dat Pinq hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Pinq?