Klacht Piping Rock: Bestelling niet ontvangen. Toegezegd is bij retourontvangst 80% geld terug ZONDER de verzendkosten.

Klachtnummer
# 360218
Gebruiker
Pioter51
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een bestelling geplaatst en 3 a 4 weken zou de aflevering duren.
Na de 4 weken gereclameerd: heb geduld de bestelling zal nog wel komen.
Na 6 weken: heb geduld de bestelling zal nog wel komen.

wederom gereclameerd: oh DHL heeft ons aangegeven dat het pakketje onbezorgbaar is. Zodra het weer BIJ ONS RETOUR IS, zal aan u 80% van het bedrag, zonder de bezorgkosten, worden gerestitueerd!

Het was een leuke aanbieding die ik heb besteld. Daar zijn deze bedrijven ( gezondheids produkten) goed in. Ik krijg ( met een beetje geluk, 80% van mijn aankoopbedrag terug en ben de verzendkosten kwijt! En ik loop de leuke aanbieding mis!
Ik heb de indruk dat men mij schaart onder de regeling retourbeleid. Ook het afwachten totdat DHL het pakketje heeft geretourneerd duidt hierop.

Waarom niet gewoon nog een keer de bestelling verzonden???

De oplossing

De bestelling alsnog toezenden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Piping Rock hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Piping Rock?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen