Opgelost door Pit-pit.com: Het bedrijf houdt zich niet aan zijn belofte om mij terug te betalen en bedenkt allerlei smoesen. Z

sad Opgelost
Wishfulthinking31

Mijn klacht is dat Pit&Pit mij niet zoals zij beloofden de €37 terugbetalen van het vlozaad dat ik heb geretourneerd de dag nadat mijn merrie, voor wie het vlozaad was bedoeld, plotseling overleed aan een koliek met darmtorsie. Ik heb een aantal keren gemailed en zij geven niet thuis. Het pakket is niet aangekomen zeggen zij, dus heb ik het afgiftebewijs gemailed.
Zij bedenken allerlei smoesen en latdn mij maar wachten. Het is sowieso al moeilijk voor mij om dingen van mijn paard af te handen en dan krijg je dit nog.

Gewoon doen wat zij hebben gezegd: mij de €37 terugbetalen en niet allerlei smoesjes mailen of geen antwoord geven. Zo ga je niet met klanten om...
Vrijdag stond na 7 weken van zoeken naar mijn rechten, mailen, wachten op antwoorden, beloften die niet werden nagekomen, dan toch eindelijk het bedrag van mijn retourgezonden vlozaad,te weten €37, op mijn rekening. Alhoewel ik blijf vinden dat er heel slecht met mijn klacht is omgegaan en ik zeker niet meer bij Pit&Pit een aankoop zal doen, werd dus uiteindelijk mijn geld teruggestort, maar ik heb er ontzettend veel werk aan gehad. Ik heb zelf een webshop gehad dus ik weet waar ik het over heb als ik zeg dat dit de slechtste reclame is die een webshop kan maken.

Pit-pit.com is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Wishfulthinking31
    Gisteren weer een mailtje gekregen van weer een andere medewerker: Niels.
    Niels had het even voor mij nagekeken en het kwam allemaal doordat het een order van 2 jaar geleden was.....!!! Pffff....uitgelegd dat het de derde keer was dat ik vlozaad besteld had, maar dat mij merrie 1 dag voordat ik het zaad kreeg plotseling overleden is en dat ik het terug mocht sturen. Hij vroeg om mijn bankrekeningnummer, zodat het handmatig overgemaakt kan worden. Hebben ze al, want van die rekening heb ik in mei het zaad betaald!! Maar goed, doorgegeven en niets meer gehoord........

Wishfulthinking31
    Misschien een idee om het hele e-mail verkeer te plaatsen zodat duidelijk wordt hoe Pit&Pit geen klachten oplost en zich totaal niets aantrekt van de wet consumentenrecht, waarin duidelijk is bepaald dat zij het bedrag binnen 14 dagen terug dienen te betalen indien zij de goederen terugontvangen hebben óf, en dat is relevant hier: de klant kan bewijzen dat zij de goederen af hebben gegeven voor retourzending.
    En dat bewijs heb ik en heb ik op verzoek van de firma ook al naar hen gemailed, maar zij doen of hun neus bloedt en trekken zich nergens wat van aan@

Ook een klacht indienen over Pit-pit.com?