Klacht Pit-pit.com: inhoud potten en kwaliteit klopt niet !

sad Niet opgelost
Fatima Elharrati

Hoi,

Ik ben een oude klant bij jullie, ik heb in de afgelopen jaren veel honing en andere producten bij jullie besteld en was altijd tevreden. Ik heb gisteren 7 potten honing besteld, en ik was helaas geschrokken van het kwaliteit van de honing!!!
Als eerst moet ik zeggen de honing poten met gele deksels (3 potten) hadden nog steeds de zelfde kwaliteit als vroeger dus die waren goed. de 4 andere potten de vorm daarvan zijn wat kleiner, één daar van staat onder geregraveert 390 ml te wel op de stoker boven aan op de deksel staat 500 ml !!!!! de inhoud van Tijm honing was zo hard dat ik scherp en stevige lepel moest gebruiken om te kunnen proeven......de smaak kan ik zeker niet vergelijken met de oude tijm honing die ik altijd heb besteld (potten met gele deksel). Wout honing zat ook in die kleiner pot van 390 ml.

Geachte pit & pit , ik stuur de 4 flessen terug puur om de kwaliteit en de geloofwaardigheid, aangezien de pot inhoud inprencipe 390 ml en geel 500 ml zoals in de sticker vermeld was !!!
zou ik jullie antwoord nummer kunnen ontvangen op mijn mail? har_fati@hotmail.com

GR Fatima Elharrati

Antwoordnummer opsturen om de bestelling gratis terug te zenden en mijn geld terug te boeken.

Fatima Elharrati
Dat ik de bestelling terug zend en mijn geld terug zal krijgen! Ik heb ruim 2 weken geleden het pakket terug gestuurd zoals afgesproken. Tot nu toe heb ik geen enkele reactie van hun gekregen dat ze het pakket hebben ontvangen of mijn geld terug gaan storten!!!

Ook een klacht indienen over ?