Opgelost door Pittenzak.nl: Bedrijf niet te bereiken, product wel betaald maar niet ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 78317
Gebruiker
Petra
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb 2,5 weken geleden een pittenzak besteld en betaald maar nooit iets ontvangen. Ik heb mailtjes gestuurd en gebeld maar krijg geen gehoor of reactie.

De oplossing

Graag product leveren of anders geld terug. En graag bericht over waarom het zolang duurt.

2 reacties

  1. Auteur
    Pittenzak.nl
    Datum
    Deze klacht is opgelost samen met mevrouw.
  2. Auteur
    Petra
    Datum
    Uiteindelijk is het goed opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Petra
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Pittenzak.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen