Opgelost door Pittenzak.nl: bestelling op 6 mei, nu 20 mei nog niets ontvangen. Geen antw op mail en tel niet te bereiken

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 60789
Gebruiker
jabari
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 6 mei 2014 een bestelling geplaatst en direct betaald. Na ruim een week een mail gestuurd met de vraag of het klopt dat ik nog niets ontvangen had. Hier geen antwoord op gekregen. Wederom via hun site een mail gestuurd met daarin mijn vraag en alle info omtrent bestelling. Wederom niets gehoord. Nu 20 mei 2014 nog steeds niets vernomen van Pittenzak.nl. Telefonisch niet te bereiken.

De oplossing

bestelling alsnog leveren of geld terug.

2 reacties

  1. Auteur
    Pittenzak.nl
    Datum
    U hebt inmiddels een mail van ons ontvangen met een uitgebreide uitleg.
  2. Auteur
    jabari
    Datum
    Door een ongelukkige samenloop van omstandigheden is er van alles misgegaan. Aangezien de eerste keer mijn bestelling bij Pittenzak.nl wel super liep vond ik het ook al heel apart dat het nu zo liep. Erg tevreden met de oplossing.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jabari
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Pittenzak.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen