Klacht Pittenzak.nl: Een bestelling na 7 dagen nog niet geleverd. Telnummer bestelbevestiging wordt niet beantwoord. Telnummer na mail bestaat nie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 56748
Gebruiker
Rob
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Een nek, rug en schouderkussen (artnr: 20130053) op 2 april besteld.
Wel na 21:00u, dus logisch niet de volgende dag.
Direct betaald , transactiereferentie: OPW68740XE573343C.
Na 7 dagen nog geen ontvangst of verzendgegevens ontvangen.
Telnummer op betaalbevestiging klopt niet, en na op 8 april mail te hebben gestuurd, ontvang ik standaard antwoord met een telefoonnummer wat niet bestaat.

Ik vertrouw het niet en heb op die mail geantwoord met terugvordering betaling.
Kussen bedoelt voor mijn moeder, die er dringend behoefte aan heeft, maar ben bang het geld kwijt te zijn

De oplossing

Directe levering op aangegeven adres of geld terug en tenminste excuus

2 reacties

  1. Auteur
    Pittenzak.nl
    Datum
    Uitgebreid e-mail contact gehad met deze heer. Onderstaande op 10/4 (een dag na de klacht) gemaild:Beste Dhr. Van 't Hul
    U hebt ons een bericht gestuurd, helaas zonder inhoud (zie onderstaande). Toch heb ik uw bestelling even nagekeken en tot mijn grote schrik kwam ik uw bestelling tegen in onze spambox. De afgelopen twee weken zijn alle mails verstuurd met @gmaill.com aan info@pittenzak.nl en info@pittenzak.be om onduidelijke reden in de spambox beland. Ook uw bestelling is hiermee niet ons afhandelingssysteem verwerkt. Mijn wel gemeende excuus voor deze storende fout. De filter heb ik nu aangepast en de fout lijkt nu opgelost. Mijn wel gemeende excuus voor deze vervelende omstandigheid.
    Ik zal uw bestelling nu met voorrang afronden. U ontvangt binnen enkele uren hiervan een verzendbevestigingsmail met Track and Trace-code waarmee u de zending kunt volgen. Vanzelfsprekend sluit ik een excuuspresentje bij waarmee mijn welgemeende excuus voor het lange moeten wachten en de storende fout in ons systeem.
    Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben, dan hoor ik dit graag.Vriendelijke groet en fijne verdere dag gewenst,Patrick Wolvers====
    Ondanks mijn goede bedoelingen blijft meneer zeer dwingend en onvriendelijk in zijn eisen. Een zin als 'binnen enkele uren ontvangt u hiervan een verzendbevestiging' wordt ook ruim na sluitingstijd van ons kantoor heel letterlijk genomen. Ik schrijf hierop:
    U schrijft mij gisteren om 16:01 om uw bestelling toch door te zetten n.a.v. mijn mail de dag daarvoor. Nog minder dan een dag later mail u mij enigszins boos dat u nog geen Track and Trace-nummer hebt ontvangen. Nu is het geen probleem om vanuit hier een Track and Trace-code aan te maken maar ik hou het graag bij de realiteit. De realiteit is, dat we iedere dag om 16:00u de zendingen aanbieden aan PostNL. Deze worden met een haalservice van PostNL gehaald. U begrijpt, het verzoek van u kon daarin niet in meegenomen worden. Nu, vandaag zou uw zending worden afgehaald.
  2. Auteur
    Rob
    Datum
    Het is jammer dat betrokkene niet de gehele mailwisseling en zijn complete antwoord heeft geplaatst. Ik heb slechts gereageerd op zijn reacties en beweringen. Dat reeds eerder mails van andere bestellingen in spam terecht zijn gekomen (allen via gmail accounts) veroorzaakt dit soort irritaties. Wat mij betreft is klacht afgedaan, echter wel nadat klachten kompas is ingeschakeld omdat op andere manieren de winkel niet bereikbaar is.
    Het geld is echter teruggestort, dus daarom klaar en afgedaan

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rob
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Pittenzak.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen