Opgelost door Pixascope.nl: pakket niet ontvangen

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 462833
Gebruiker
MPijl
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ik heb een pixascope camera besteld op 30 mei.Op hun website staat dat levertijd 15-19 dagen is wat al lang is, maar inmiddels zijn we ruim 40 dagen verder.Men reageert niet meer op mails waarin ik vraag wanneer ik het pakket kan verwachten.De trackentrace laat zien dat het begin juli ergens in Nederland moet zijn.Het is hoogstwaarschijnlijk via aliexpress besteld maar deze levertijd is onacceptabel.

Gewenste oplossing

geld terug
Geboden oplossing
Pakket na 6 weken geleverd Maar 7wn connector past niet Zie andere klacht
Status
opgelost
Beoordeling
sad

3 reacties

  1. Auteur
    MPijl
    Datum
    Heb pakket na ruim 6 weken ontvangen (ipv 15-19 dagen), maar geleverde usb-c-connector past niet op mijn mobiel.
    Heb pixascope daarover gemaild maar nog geen oplossing.
  2. Auteur
    MPijl
    Datum
    Heb Pixascope voorstel gedaan om mij passende usb c connector te sturen
    Zou graag reactie ontvangen
  3. Auteur
    MPijl
    Datum
    Pixascope blijkt met dropshipping te werken
    Ik wil passende usb-c-connector of geld terug, zonder dat ik €6,50 retour kosten hoeft te betalen.

    Het apparaat werkt tenslotte niet zoals bedoeld

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Pixascope.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen