Opgelost door Pixers.nl: Bestelling is nog steeds niet geleverd, wil mijn bestelling geleverd zien en anders geld terug.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 385309
Gebruiker
Haco$31097/
Datum
2 reacties

Details

De klacht

op 5-8-'19 een poster besteld en betaald bij Pixers, zou binnen 7 werkdagen geleverd worden. (Bestelbevestiging 2335228 05.08.2019.)
Heb op 12-8 een mail gestuurd v.w.b. de status van mijn bestelling, kreeg te horen dat ze op de productie afdeling vertraging hadden en dat het nog weer eens 5 werkdagen zou duren, heb gereageerd dat ik daar op zal wachten.
Die wachttijd is inmiddels om, zie dat er inmiddels meerdere klachten zijn over dit bedrijf.
Vandaar dat ik dit nu meld via klachtenkompas .

De oplossing

Bestelling z.s.m. leveren of anders geld terug storten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Pixers.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Haco$31097/
    Datum
    Zeggen na 18 dagen dat het is verzonden via DPD, wacht af..
  2. Auteur
    Haco$31097/
    Datum
    Vandaag eindelijk de poster ontvangen, contact was vrij warrig en onsamenhangend, heeft lang geduurd, maar ben blij dat het binnen is.
    Toch nog goed gekomen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Haco$31097/
Datum
Uiteindelijke oplossing
Wonder boven wonder, nadat ik jullie ingeschakeld heb, is de bestelling alsnog geleverd, Hoera!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Pixers.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen