Opgelost door Pixers.nl: Bestelling is nog steeds niet geleverd, wil mijn bestelling geleverd zien en anders geld terug.

Haco$31097/

op 5-8-'19 een poster besteld en betaald bij Pixers, zou binnen 7 werkdagen geleverd worden. (Bestelbevestiging 2335228 05.08.2019.)
Heb op 12-8 een mail gestuurd v.w.b. de status van mijn bestelling, kreeg te horen dat ze op de productie afdeling vertraging hadden en dat het nog weer eens 5 werkdagen zou duren, heb gereageerd dat ik daar op zal wachten.
Die wachttijd is inmiddels om, zie dat er inmiddels meerdere klachten zijn over dit bedrijf.
Vandaar dat ik dit nu meld via klachtenkompas .

Bestelling z.s.m. leveren of anders geld terug storten.

Pixers.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Haco$31097/
    Zeggen na 18 dagen dat het is verzonden via DPD, wacht af..
    Haco$31097/
    Vandaag eindelijk de poster ontvangen, contact was vrij warrig en onsamenhangend, heeft lang geduurd, maar ben blij dat het binnen is.
    Toch nog goed gekomen.

Haco$31097/
Wonder boven wonder, nadat ik jullie ingeschakeld heb, is de bestelling alsnog geleverd, Hoera!

Ook een klacht indienen over Pixers.nl?