Klacht Pixers.nl: Betaald, niets ontvangen, verdrietig meisje van 6

Beste,

Voor de 6e verjaardag van onze dochter nieuw behang en een viertal posters met lijst gekocht bij Pixers. Netjes meteen betaald, nu 18 dagen later nog steeds geen nieuws over de beloofde verzending. Dochtertje verdrietig, 6 maal gemaild, 1 maal het antwoord gekregen dat vorige week geleverd zou worden.... niet dus. Ontzettend vervelend en erg sneu voor onze dochter.
Nu krijgen we helaas geen antwoord meer en zijn we geneigd aangifte te doen, aangezien dit ons geadviseerd wordt door vele andere gedupeerden.

Bestelnummer 2341323

Wat ontzettend jammer dit.

Ik wil heel snel de bestelling ontvangen

Eef
    Nog steeds 0,0 reactie van Pixers op mijn mails. Bellen gaat niet naar dat nummer, 1x via een andere site te horen gekregen dat het afgelopen week bezorgd zou worden..... natuurlijk niks ontvangen en als ik wilde annuleren ik contact op moest nemen met de klantenservice. Haha ja grapjassen jullie zijn NIET te bereiken en reageren op geen enkele van de 30 mailtjes. Moedeloos word je er van. En natuurlijk hebben ze wel gewoon nog meer dan 200 euro van ons in hun kas.
    Het ergste vind ik het voor onze dochter die inmiddels al bijna een maand 6 jaar is en nog steeds geen verjaardagscadeau mag ontvangen.
    Bagger
    Eef
    Er is IETS geleverd. 1 ingelijste poster mist nog en je raadt het al, GEEN contact te krijgen. Dus nog steeds een betaald product niet geleverd. We worden er moedeloos van. Wat een bende daar.

Ook een klacht indienen over Pixers.nl?