Klacht Pixers.nl: Duurt lang!

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 364531
Gebruiker
Marion
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Hallo pixers,
Aangezien u mijn mails niet beantwoord probeer ik het hier..
Ik heb 23-04 een bestelling geplaatst die binnen 9 werkdagen zou worden geleverd
2278917
Het is nu 7-05
Komt mijn bestelling nog?? Bij status staat namelijk nog steeds niet: verzonden.
Ik hoor het graag!
Ps u bent telefonisch niet en per mail slecht bereikbaar, hoe dit zo..

Gewenste oplossing

Ik wil graag deze week de bestelling ontvangen..
Geboden oplossing
Aanbod binnen 3 dagen, is dit thuis of wordt er dan pas verstuurd? Waar ik over val is: Nogmaals excuses, heb nog geen enkel excuus gehad! Technische storing, hmm dat schijnt jullie stokpaardje te zijn. En niet eens de late levering maar de hufterige wij-zijn-er-niet-houding, DIE stoort mij. En HOEZO antwoorden jullie hier wel???? Mijn mails worden gewoon niet beantwoord. De hufterigheid zeg!<< is dit een scheldwoord? Excuses aan trustpilot dan, niet aan pixers..(-:
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    Pixers.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte,
    Bedankt voor uw bericht.
    Helaas hebben we in verband met een technische storing nog wat tijd nodig om uw bestelling af te ronden.
    Uw pakket hoeft binnen 3 werkdagen verstuurd worden.
    Nogmaals onze excuses.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Pixers.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen