Opgelost door Pixers.nl: Geen levering van bestelde producten

content Opgelost
Miep

Op 5 september hebben wij een bestelling gedaan bij pixers en gelijk betaald. Op de site staat dat de levering 7 dagen is. Na 2 weken stond mijn beatelling nog steeds op betaald en heb ik hun een mail gestuurd. Ze zeiden dat dat komt omsat alles op maat etc. Gemaakt moet worden maar dat het anel klaar is. Een aantal dagen later nog eens gemail en gevraagd waar mijn bestelling blijft. Ze zeiden toen dat ze de drukkerij jadden gesproken em dat het eind van de week verstuurd zal worden. Helaas tot vandaag staat de bestelling op in behandeling en heb ik nog steeds niets ontvangen. Ook aamgegeven dat dit besteld is voor een verjaardag van een kind en dat het nu al te laat is. 7 dagen levering is nu dus al 22 dagen!! Het telefoonnummer wat op de site vermeld staat is buiten gebruik! Ze reageren slecht op email en als ze reageren maken ze valse beloftes, ze houden je aan het lijntje.

Ik wil of mijn bestelling op korte termijn en als ze hier niet aan kunnen voldoen mijn geld terug

Pixers.nl
    Beste Miep,

Kunt u ons uw bestelnummer geven?
    Bestelnr is 2445698
    Pixers.nl
    Onze consultant stuurde u een bericht met een link om het pakket te volgen. U ontvangt binnenkort uw bestelling. Het spijt ons voor het ongemak.

Miep

Ook een klacht indienen over Pixers.nl?