Opgelost door Pixers.nl: Geen levering van bestelde producten

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 482515
Gebruiker
Miep
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op 5 september hebben wij een bestelling gedaan bij pixers en gelijk betaald. Op de site staat dat de levering 7 dagen is. Na 2 weken stond mijn beatelling nog steeds op betaald en heb ik hun een mail gestuurd. Ze zeiden dat dat komt omsat alles op maat etc. Gemaakt moet worden maar dat het anel klaar is. Een aantal dagen later nog eens gemail en gevraagd waar mijn bestelling blijft. Ze zeiden toen dat ze de drukkerij jadden gesproken em dat het eind van de week verstuurd zal worden. Helaas tot vandaag staat de bestelling op in behandeling en heb ik nog steeds niets ontvangen. Ook aamgegeven dat dit besteld is voor een verjaardag van een kind en dat het nu al te laat is. 7 dagen levering is nu dus al 22 dagen!! Het telefoonnummer wat op de site vermeld staat is buiten gebruik! Ze reageren slecht op email en als ze reageren maken ze valse beloftes, ze houden je aan het lijntje.

De oplossing

Ik wil of mijn bestelling op korte termijn en als ze hier niet aan kunnen voldoen mijn geld terug

3 reacties

  1. Auteur
    Pixers.nl
    Datum
    Beste Miep,

    Kunt u ons uw bestelnummer geven?
  2. Auteur
    Miep
    Datum
    Bestelnr is 2445698
  3. Auteur
    Pixers.nl
    Datum
    Onze consultant stuurde u een bericht met een link om het pakket te volgen. U ontvangt binnenkort uw bestelling. Het spijt ons voor het ongemak.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Miep
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Pixers.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen