Klacht Pixers.nl: Geen reactie op klacht zoals veel te late levering en dan nog eens een niet complete levering!

A.J.M.M. Huijberts

ik heb 2 canvas schilderijen en 4 raamstickers bij Pixers besteld. Toen er flinke vertraging optrad bij de levering heb ik proberen te bellen maar dan krijg je gewoon te horen dat ze er niet zijn, iedere keer weer! Dan maar mailen natuurlijk en dan krijg je een mailtje terug dat ze het te druk hebben om te reageren, dat dat later dan wel komt!!! Nu eindelijk de bestelling binnen (onder de carport neergezet zonder bericht dat er een levering onderweg was, dus niet kunnen controleren of alles compleet en heel was). Nu blijkt er dus idd een raamsticker te ontbreken bij de zending. Weer proberen te bellen en mail gestuurd maar je krijgt gewoon niemand te pakken en geen reaktie als alleen dat ze geen tijd voor je hebben. Te gek voor woorden dit!
Gezien het feit dat ik op 21 mei jl alles al betaald heb, ga ik er toch echt van uit dat deze sticker per omgaande wordt nageleverd!

Reactie op mail en toezegging dat de ontbrekende raamsticker per direct nagestuurd wordt!!!

Pixers.nl
    Beste Rian, we hebben wel een klacht bij de producte afdeling ingedient. De rest van wu bestelling wordt binnen een paar dagen gelevered. We zijn sorry voor deze situatue.

A.J.M.M. Huijberts
Ontbrekend product nasturen binnen enkele dagen. Maar zeer krakkemikkig mailtje in bijzonder slecht Nederlands! Alweer een week later. Nog steeds geen enkel contact mogelijk en de ontbrekende sticker nog steeds niet geleverd!!!

Ook een klacht indienen over Pixers.nl?