Klacht Pixers.nl: In reactie op onze klacht over vlekken fotobehang werd schuld bij ons gelegd.Nu geen reactie meer.

Klachtnummer
# 321942
Gebruiker
Gebruiker1536175580
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Fotobehang bij Pixers gekocht, geplaatst zoals op de instructie was aangegeven (dmv bijgeleverde lijm). Na een week begon het behang plekken te vertonen, inmiddels is het behang één groot vlak aan plekken. Na indienen klacht bij Pixers reactie gekregen, waarbij met de vinger naar ons / het pand werd gewezen. Er zou schimmel in de muur zitten (het huis is 23 jaar oud en bij het vorige behang hadden we nergens last van), we zouden niet de juiste werkwijze hebben gehanteerd voor het plaatsen (hebben exact de bijlage gehanteerd), etc. In reactie hierop een mail gestuurd maar hierop wordt niet meer gereageerd. Ook telefonisch is dit bedrijf niet te bereiken.

De oplossing

Kosteloos nieuw fotobehang & behanglijm leveren.

Bijlagen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Pixers.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Gebruiker1536175580
    Datum
    Helaas nog steeds niets vernomen van pixers.
  2. Auteur
    Gebruiker1536175580
    Datum
    #Wachtend op antwoord

Ook een klacht indienen over Pixers.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen