Opgelost door Pixers.nl: Opgelicht!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 390247
Gebruiker
NR
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij hadden een bestelling geannuleerd waarvoor wij wel betaald hadden. Hier hebben wij een tegoedbon voor gekregen. Vervolgens hebben wij voor die tegoedbon andere dingen besteld (10 in totaal). Echter, slechts 1 artikel ontvangen. Gemaild naar Pixers om te vragen waar de rest bleef. Antwoord was dat de rest van de bestelling onderweg was en de week erop zou worden geleverd. Niks ontvangen. Vervolgens weer een aantal keer gemaild maar nu krijgen we helemaal geen antwoord meer. Wij zijn ons geld dus kwijt! Pixers doet alsof ze een tegoedbon geven maar levert dan vervolgens niet uit....Dit zijn oplicht praktijken!

De oplossing

Dat ze alsnog de rest van de bestelling uitleveren en anders het geld terugstorten (dus geen tegoedbon)

1 reactie

  1. Auteur
    Pixers.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Natascha, dank u wel voor uw klacht. Uw bestelling was vandaag naar u verstuurd: https://tracking.dpd.de/status/nl_NL/parcel/13369300392540

Uiteindelijke oplossing

Auteur
NR
Datum
Uiteindelijke oplossing
Pixers heeft na plaatsing van de klacht op klachtenkompas.nl de bestelling alsnog verstuurd.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Pixers.nl?