Klacht Pixers.nl: oplichterij

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 308383
Gebruiker
chicopaco
Datum
1 reactie

Details

De klacht

heb inplaats van 10dagen levering 3weken meten wachten op mijn muur mopssticker en eindelijk gekregen sticker 21euro is waardeloos niet normaal van het papier af te krijgen delen die los moeten laten zitten vast en die vast moesten zitten om de sticker te plakken zaten los een bult aangekleeftde troep waardeloos weggegooid geld en opgefrommeld en slechte gebruiksaanwijzijng op de site niet eens in de doos zelf waareloos wil mijn geld terug mooie website maar dan heb je het ook gehad.geef het nooit op .

De oplossing

geld terug.niks anders

1 reactie

  1. Auteur
    Pixers.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hoi Willem. Onze excuses voor de vertraging. Onze klantenservice gaat contact met jou opnemen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
chicopaco
Datum
Uiteindelijke oplossing
Sturen ze een mail eigen schuld en mocht het onaangeraakt terug sturen maar u heeft Het vervrommeld helaas ja. Whatever waardeloze sticker voor 21euro grapje zeker oplichterij pfff niet van papier af te krijgen waar het los moest zat vast en andersom maar laat het er niet bij zitten waseen aandenken voor mijn overleden mopshond maar helaas zal hun een worst zijn geld innen zijn ze snel mee en leverong 3weken later slechte sticker inplaats binnen 10dagen en dan zon mail en commrntaar zal wel zijn .mooie website praatjes maar kwaliteit van niks geef nooit op .
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Pixers.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen