Opgelost door Pixers.nl: Pixels heeft mijn bestelling niet geleverd en contact via klantservice bestaat niet.
Details
Klacht
Op 30-03-2018 heb ik 2 muurstickers bij Pixels gekocht (totaal €97,90). De verwerkingstijd van mijn bestelling zou 10 werkdagen zijn, geteld vanaf ontvangst van de betaling. Tot nu toe heb ik niets mogen ontvangen, zelfs nadat ik een bericht op de voicemail van klantenservice heb gesproken én nadat een email op 13-04-2018 te hebben gestuurd. Katarzyna (een van de medewerkers neem ik aan) heeft via een email op 18-04-2018 mij verteld dat ik mijn bestelling binnen 12 dagen zou ontvangen. Niet dus. We zijn inmiddels in Mei en ik heb nog steeds geen muurstickers. Ook geen antword van Pixels.Gewenste oplossing
Ik will graag mijn geld terug.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.