Opgelost door Pixers.nl: Pixels heeft mijn bestelling niet geleverd en contact via klantservice bestaat niet.

content Opgelost
R Almeida de Queiroz

Op 30-03-2018 heb ik 2 muurstickers bij Pixels gekocht (totaal €97,90). De verwerkingstijd van mijn bestelling zou 10 werkdagen zijn, geteld vanaf ontvangst van de betaling. Tot nu toe heb ik niets mogen ontvangen, zelfs nadat ik een bericht op de voicemail van klantenservice heb gesproken én nadat een email op 13-04-2018 te hebben gestuurd. Katarzyna (een van de medewerkers neem ik aan) heeft via een email op 18-04-2018 mij verteld dat ik mijn bestelling binnen 12 dagen zou ontvangen. Niet dus. We zijn inmiddels in Mei en ik heb nog steeds geen muurstickers. Ook geen antword van Pixels.

Ik will graag mijn geld terug.

Pixers.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

R Almeida de Queiroz
Ik kreeg mijn geld terug na contact via Facebook (en met een post van Klachtenkompas).

Ook een klacht indienen over Pixers.nl?