Opgelost door Pixers.nl: Pixels heeft mijn bestelling niet geleverd en contact via klantservice bestaat niet.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 302762
Gebruiker
R Almeida de Queiroz
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 30-03-2018 heb ik 2 muurstickers bij Pixels gekocht (totaal €97,90). De verwerkingstijd van mijn bestelling zou 10 werkdagen zijn, geteld vanaf ontvangst van de betaling. Tot nu toe heb ik niets mogen ontvangen, zelfs nadat ik een bericht op de voicemail van klantenservice heb gesproken én nadat een email op 13-04-2018 te hebben gestuurd. Katarzyna (een van de medewerkers neem ik aan) heeft via een email op 18-04-2018 mij verteld dat ik mijn bestelling binnen 12 dagen zou ontvangen. Niet dus. We zijn inmiddels in Mei en ik heb nog steeds geen muurstickers. Ook geen antword van Pixels.

De oplossing

Ik will graag mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Pixers.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R Almeida de Queiroz
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik kreeg mijn geld terug na contact via Facebook (en met een post van Klachtenkompas).
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Pixers.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen