Opgelost door Pixers.nl: Slechte communicatie waardoor doek niet goed is en geld niet terug wordt gestort.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 310077
Gebruiker
Jet Gaastra
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Canvas doek besteld, 1 dag later andere afmetingen doorgegeven via de mail, verschillende malen gemaild of mail is ontvangen, geen reactie.
Uiteindelijk is doek geleverd in de verkeerde afmetingen, weer gemaild,aangeboden doek terug te sturen, nu wel reactie dat ik geld terug krijg en doek niet retour hoeft.
Nu 6 weken later geen enkele reactie meer, maar geld ook nog niet terug gestort.

Gewenste oplossing

Geld retour
Geboden oplossing
Geld is terug gestort!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Jet Gaastra
    Datum

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Pixers.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen