Pixers.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Opgelost door Pixers.nl: Slechte kwaliteit schilderijen waarvoor ophaalverzoek en terugbetaling is gewenst en geen reactie.
Details
De klacht
Ik heb 2 plexiglas schilderijen gekocht. Na lang wachten zijn ze geleverd en bleken niet in orde te zijn. Er zaten veel blaasjes op. Ik heb ze meerdere malen gemaild en gebeld ( wordt nooit opgenomen, voice mail meerdere malen ingesproken ). Geen reactie. Alleen een mail elke keer waarin staat dat ze re mail ontvangen hebben en het druk hebben.De oplossing
Ik wil dar ze dat schilderijen op komen halen en dat ze mij mijn geld terugbetalen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.