Opgelost door Pixers.nl: Slechte kwaliteit schilderijen waarvoor ophaalverzoek en terugbetaling is gewenst en geen reactie.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 304359
Gebruiker
DeRouw1
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 2 plexiglas schilderijen gekocht. Na lang wachten zijn ze geleverd en bleken niet in orde te zijn. Er zaten veel blaasjes op. Ik heb ze meerdere malen gemaild en gebeld ( wordt nooit opgenomen, voice mail meerdere malen ingesproken ). Geen reactie. Alleen een mail elke keer waarin staat dat ze re mail ontvangen hebben en het druk hebben.

De oplossing

Ik wil dar ze dat schilderijen op komen halen en dat ze mij mijn geld terugbetalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Pixers.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
DeRouw1
Datum
Uiteindelijke oplossing
Terugbetaald.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Pixers.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen