Klacht Pixmania.nl: pixmania terugbetaling

J.L.T. Oomkes

In september 2015 heb ik bij pixmania een Sony smartphone, aangeschaft.
In december 2015 ging dit toestel kapot, het kon niet meer opstarten en is het toestel opgestuurd naar pixmania voor reparatie.
Uiteindelijk is in februari duidelijk geworden dat ik het aanschafbedrag a € 276,88 terug krijgen.
In de tussentijd ben ik gewijzigd van bank, Pixmania heeft aangegeven dat het aankoopbedrag is gestort op mijn, inmiddels opgeheven, rekening.
De Rabobank zegt dat bedragen op gesloten rekeningen teruggestort worden
Ik heb vele malen geprobeerd dit bij pixmania uit te leggen maar sinds december is het niet meer gelukt om te bellen met pixmania. De ondersteuning is in Engels of Duits.
Als je belt krijg je een menu waarna direct de melding gegeven dat er niemand beschikbaar is en of ik op een later moment wil terug bellen. dan wordt de verbinding verbroken.
Er is veel mailcontact geweest maar zonder resultaat. Ook worden steeds dezelfde antwoorden gegeven.

Ik wil uiteraard het mij verschuldigde bedrag ontvangen op mijn rekening

Wij vinden dat Pixmania.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Pixmania.nl?