Klacht Pixmania.nl: weigering creditering van dubbel betaald aankoopbedrag

r oomens

*Na ontvangst van bankafschriften bleek dat, naast een iDeal betaling twee afgebroken creditcard betalingstransacties door Pixmanianl toch van de twee door mij gebruikte rekeningnummers was gedebiteerd. Met gevolg dat ik buiten mijn schuld drie maal voor mijn bestelling had betaald.
Op verzoek van de klantendienst heb ik alle overzichten van de gebuikte creditcards, gescand opgestuurd. Met gevolg dat na maanden correspondentie de betaling op de privé bankrekening werd gecrediteerd.
*vervolgens loopt mijn verzoek om restitutie van de betaling via creditcard van de zakelijke rekening. Opnieuw stuurde ik alle scans van betalingsbewijzen. Nu, 7 maanden na aankoop lukt het mij helaas niet om Pixmanianl te overtuigen en het teveel betaalde bedrag gecrediteerd te krijgen.
De klantendienst van Pixmanianl laat mij nu weten dat zij niets meer voor mij kan doen en verwijst mij naar Pixmanisfr. Met deze doorverwijzing ga ik niet akkoord.

creditering van dubbel betaalde aankoopbedrag € 298,99

Wij vinden dat Pixmania.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Pixmania.nl?