Opgelost door Pixum: Klacht wegens te laat leveren en slechte kwaliteit

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 28575
Gebruiker
Boos
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Te laat geleverd (3 weken ipv 1-3 werkdagen). Tijdig geannuleerd, wegens oplossing leders zoeken, echter totaal geen reactie van klantenservice. Ook niet op mijn klacht (3 x maal ingediend). Uiteindelijk foto's ontvangen, ging oa om kleine pasfoto stickers, bleken indeling, grote gezicht van de foto's onderling te verschillen. Dit terwijl het allemaal dezelfde foto's moesten zijn (ook maar 1 foto "opgeload". Dus nog ene fout.

De oplossing

ik heb mijn bestelling, zoals tijdig aangegeven, wegens tijdnood elders (kostbaarder) met spoed moeten laten afdrukken. Foto's Pixum dus niet meet nodig. Graag annuleren en mijn totale aankoopbedrag retour.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Pixum is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Boos
    Datum
    De klacht is nu wel spoedig behandeld bij Pixum.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Boos
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Pixum?