Klacht Pixum: Te kleine foto-afdrukken

B.V. van Dijk

Een tijdje geleden heb ik foto's bij Pixum besteld voor een passe partout. Ik heb de 13cm premium foto's besteld maar helaas paste de foto niet achter het passe partout want de foto bleek maar 12,6 cm groot te zijn.
In een email naar Pixum heb ik gevraagd naar een verklaring van het probleem en een oplossing.
In de eerste reactie op mijn klacht kreeg ik een standaard verhaal dat ook duidelijk op hun website staat vermeld over beeldgroottes maar geen antwoord op mijn vraag. In de tweede mail werd mijn klacht afgedaan als "snijmarges". Per zijde tot 5 mm snijmarge waardoor een foto van 13 cm in één keer 12 cm kan worden. Er staat op de website niets vermeld over snijmarges bij fotoafdrukken en uiteindelijk krijg je niet waar je voor betaald hebt.
Om eerlijk te zijn vind ik zulke snijmarges niet acceptabel en ook is er nog steeds geen oplossing aangereikt voor mijn probleem van te kleine en dus nutteloze foto's!

Graag wil ik nieuwe, passende foto's van 13 cm óf mijn geld terug.

Pixum is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Pixum?