Klacht Pkinternational.nl : Foute & vieze artikelen geleverd gekregen

cmx

Ik heb al een e-mail gestuurd en een Facebook Messenger bericht. Het FBM bericht is gelezen maar helaas geen reactie gekregen. Daarom probeer ik het via deze weg.
Helaas heb ik een smerig artikel geleverd gekregen. Het vuil is er niet af gegaan met een vochtige doek. Daarom zou ik dit artikel graag terug sturen omdat het niet voldoet.
Het wordt natuurlijk lastig wedstrijd rijden met een jasje met vlekken vol in het zicht.
Daarnaast is PK breeches ivy black jeans verkeerd gelabeld qua maat. Alle andere broeken (die ik ook in maat 38 besteld had) passen perfect maar deze broek ziet er uit als een xs... Als ik de broeken op elkaar leg scheelt het ook een cm of 4 in de band.
Lijkt me ook niet te kloppen.
Ook de omvang in de bovenbenen is totaal anders...
Hoe gaan we dit oplossen PK? Heb anders nooit problemen met jullie producten als ik ze in de winkel koop, maar een vies jasje en een broek met de verkeerde maat erin accepteer ik helaas niet.
Ik hoor graag van jullie.

Artikelen retourneren en geld terug

Wij vinden dat Pkinternational.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Pkinternational.nl ?