Klacht Plakfoliewebshop.nl: Plakfoliewebshop wil geen garantie verlenen

HKplakfolie

Wij hebben voor 70 euro plakfolie bij plakfoliewebshop gekocht. Het is rotzooi. De plakfolie plakt helemaal niet goed, het is uiterst dun en de kleurechtheid laat veel te wensen over. Hierover hebben wij plakfoliewebshop een mail gestuurd met diverse foto's erbij als bewijsmateriaal. Zij hanteren een zichttermijn van 2 weken. En een garantietermijn van 6 maanden. Echter de 2 weken waren inmiddels verstreken. Immers, je hebt niet gelijk de mogelijkheid om de folie te plakken. En op het oog was het mooi spul. Maar zichttermijn is wat anders dan garantietermijn. Alles bij elkaar duurde het ongeveer 1 maand voordat we alles geplakt hadden (9 rollen). Bij het plakken constateerden we dus bovenstaande klachten. De folie ligt op sommige plekken gewoon weer los op de planken! De reactie van plakfoliewebshop op onze mail was, dat de zichttermijn van 2 weken was verstreken en ze daarom niets meer voor ons kunnen doen. Ik heb daarop geantwoord dat het er wel goed uitziet in de verpakking (dus op het eerste gezicht lijkt het wel goed) maar na het plakken komen de problemen. Dus ik heb gemeld dat ik aanspraak op garantie maak. Op deze mail hebben wij verder geen enkele (!) reactie ontvangen. Ze zijn nu aansprakelijk gesteld, en zelfs daarop reageren ze niet meer. Inmiddels zijn ze telefonisch ook niet meer bereikbaar. De ingesproken boodschap geeft aan dat dit wegens drukte is. Maar laat u niet verleiden, het zijn gewoonweg oplichters. Ik heb contact gehad met de rechtsbijstandsverzekering en die geven ook aan dat het gewoonweg niet normaal is dat er niet meer gereageerd wordt. Heb 14 dagen gegeven om probleem op te lossen. Geen reactie. Rechtsbijstandsverzekering geeft ook aan dat het onbetrouwbare leverancier is en dat het onbegrijpelijk is dat dit eigenlijk in Nederland kan. Bedenk u tweemaal voordat u hier wat koopt. Er zijn meer dan genoeg alternatieven. Inmiddels heb ik 6 mails gestuurd, en op geen enkele mail krijg ik antwoord!! Dit is werkelijk onvoorstelbaar. Rotzooi leveren, en verder niets doen als leverancier. Het overschrijdt ook alle fatsoensnormen. Gezien bovenstaande, en in overleg met mijn rechtsbijstandsverzekering kan ik helaas niet anders concluderen dat dit oplichters zijn. Plakfoliewebshop geeft aan dat het risico van koper is als folie niet goed geplakt is. Ze begrijpen het niet. Wij plakken al jaren folie. Maar de folie plakt gewoon niet goed!

50% van geld retour of mogelijkheid om gratis goede folie uit te zoeken. Deze folie is echt het geld niet waard.
geen enkele reactie van plakfoliewebshop. gevaarlijke mensen. Nooit kopen! Kijk maar eens op review van trustpilot. Heel vaak zie je dat als er problemen zijn, ze nooit reageren. Waarschijnlijk eenmansbedrijfje die dit erbij doet, om wat extra centen te verdienen. Maar dan wel op een onfatsoenlijke manier. Kortom: onfatsoenlijke mensen die slecht spul leveren tegen hoge prijzen.

HKplakfolie
    ook hier zie je weer dat Plakfolieshop helemaal niet reageert als mensen vragen of problemen hebben. Koop echt NOOIT bij deze webwinkel. Want je komt bedrogen uit.

Ook een klacht indienen over Plakfoliewebshop.nl?