Wij vinden dat Planet-sports.de hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Planet-sports.de: bestelling nog steeds niet verstuurd door planet sports maar al wel aangemeld bij postnl
Details
De klacht
Mijn bestelling bij planet sports heb ik op 13 jul 2016 geplaatst en betaald. Op 14 juli kreeg ik een e-mail met de mededeling dat mijn bestelling is verwerkt en dat het artikel zojuist is verstuurd. Echter sinds die 14e juli is de status bij postnl (te zien via de gekregen trackcode) nog steeds 'Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL' Na een telefoontje met Planet Sports dat mijn bestelling echt zsm bij mij binnen gaat komen en dit uiterlijk aanstaande donderdag werd ik weer snel afgewimpeld door de slecht Nederlandssprekende telefoniste. Dus verdere vragen kon ik niet meer stellen. Zeer slechte klantenservice! En vrees dat ik mijn geld kwijt ben zonder ook maar iets te hebben mogen ontvangen.De oplossing
Ik wil als klant niet worden afgescheept met vage beloftes en onduidelijkheden over een nog niet geleverde maar wel al betaalde bestelling. Ik wil dat het bedrijf uitzoekt waar mijn bestelling blijft en dan mailt hoe het gaat worden opgelost.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.