Klacht Planet-sports.de: Product nooit ontvangen en mijn geld ook nooit retour ontvangen

Profielanoniem

Op 1 feb heb ik een bestelling geplaatst bij Planet Sports die nooit is geleverd, die heb ik direct kenbaar gemaakt, en er werd direct een onderzoek gestart tot op heden loopt het onderzoek nog steeds en heb ik mijn product nog steeds niet ontvangen maar ook mijn geld niet retour!! ik heb nu 22 x gemaild en 5 x gebeld en de klantenservice zegt tegen mij : helaas wij kunnen je niet helpen een andere afdeling wel maar we kunnen je niet doorverbinden en er is ook geen leiding gevende, heb 5 dagen op rij gebeld en al 5 dagen op rij is daar zogenaamd geen leidinggevende aanwezig. Ik ben inmiddels echt op mijn kookpunt omdat ik al een maand op MIJN geld wacht wat ik harstikke hard nodig heb en wat nu gewoon weg is aan lucht.

DIRECT mijn geld terug storten.

Wij vinden dat Planet-sports.de hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Planet-sports.de?