Klacht Planet sports: Dreigen met juridische stappen om geld terug te krijgen.

Suuz

Eind november 2015 bestelde ik zo'n 10 Naketano jassen. Planet Sports was toen de enige leverancier van mijn favoriete kledingmerk. Eén jas was perfect en de rest werd teruggestuurd, waaronder één met een productiefout. Tussendoor kwamen er ook nieuwe shirtjes op de website, waar ik er een aantal van bestelde in een aparte order. In totaal stond er rond de 800 euro open.

In december ontstond er een vreemd defect aan mijn jas. Daarvoor mocht ik hem terugsturen. Vervolgens hoorde ik tot februari helemaal niets.
Ik ging achter de orders aan, ook via Naketano zelf. De defecte jassen lagen bij Naketano en moesten gekeurd worden. Om de andere retouren te verwerken hadden ze mijn rekeningnummer nodig. terwijl die gewoon op de retourbon stond.

Inmiddels heb ik na het dreigen met juridische stappen zo'n 650 van de 800 euro terug, maar daar zit zo'n 15 uur werk aan vast. Voor de overige 150 zijn nieuwe dreigementen vandaag de deur uit gegaan.

Koop niets bij Planet Sports!

Wij vinden dat Planet sports hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Planet sports?