Klacht Planet sports: Geen geld terug

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 150595
Gebruiker
A.G.C. Mutsaers
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In oktober 2015 heb ik een paar addidas ZX flux (sportschoenen). Na 3 weken gebruik vertoonde zich gasten in de stof aan de voorkant. Ik heb Planet Sports gebeld en kreeg het advies de schoenen terug te sturen (Zij zouden de schoenen naar de fabrikant terugsturen). Begin december heb ik Planet Sport gebeld, toen hadden ze de schoenen ontvangen, maar er nog niets mee gedaan. 14 Januari heb ik weer gebeld Medewerker heeft telefonisch en per mail toegezegd het aankoop bedrag, zo spoedig mogelijk terug te storten.
Vandaag (26 januari) heb ik weer gebeld: De medewerkster van Planet Sport deelde mij het volgende mede:
" De schoenen liggen bij de fabrikant en er is nog geen beslissing genomen. Ik moet wachten tot er weer een beslissing genomen zal worden. Dat zou misschien op 6 februari gebeuren".

De oplossing

Geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Planet sports hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    A.G.C. Mutsaers
    Datum
    Nadat we planet sports op advies van de CB formeel hebben aangeschreven en een termijn hebben gesteld heeft PS toegezegd het bedrag terug te betalen. na diverse toezeggingen en diverse telefoontjes ter herinnering aan de toezeggingen hebben we vandaag het geld terug ontvangen en is de klacht afgedaan

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A.G.C. Mutsaers
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Planet sports?